tisdag 25 augusti 2009

Starten

Jaha, så var det dags igen. Har ju försökt några gånger, men nu J..ar.

I alla fall så har jag tänkt dela med mig av mitt liv och mina snurriga tankar och åsikter.

Måndag, ja i går alltså. Var på möte på jobbet. Ett ganska jobbigt möte. Vad det handlade om tänker jag inte berätta. Väl hemma så lagade jag potatismos och frukostkorv till familjen.
Sedan var det en slapp kväll framför tv´n.

Familjen består av mig min fru E min son M och dotter S, båda utflugna. bonusbarn D, M bor hemma bonusbarn S läser på universitet på annan ort.

Tisdag, gick upp sex, kaffe och uppdatering av nyheter, läser nu mer alla tidningar på webben.
Tvättat en tvätt och hängt ut. dusch och påklädning. Väntar nu på att åka till jobbet, skall tillbringa natten där. Har förresten ringt och pratat med mina barn. M jobbar kväll, skall på Finnkampen på söndag. S har semester denna veckan också, sa att jag gärna kommer och hälsar på henne. Vi bestämde att vi skall höras av i morgon. Skall kolla tåg m,m. Hon bor i HBG så det blir kanske en tur till Köpenhamn.

Ha det.

Inga kommentarer: