fredag 16 oktober 2009

Å´så

Var det fredag igen. Jag var och blev vaccinerad mot svininfluensan i går, fick sitta och vänta i tjugo minuter efteråt. det kunde komma en reaktion. Jag frågade vad det var för reaktion. Sköterskan svarade att " det tar vi om det händer nåt". Jag fick ingen reaktion. Sköterskan sa att man kunde få influensaliknande symptom efter sex timmar. Jag fick ingen reaktion. Fast nu på morgonen är jag lite täppt i näsan. Kan det vara en reaktion?

Nu är det fina höstvädret som bortblåst. Grått och trist. På tal om bortblåst. Som tur var fick detta drama ett lyckligt slut. Men han hade väl hört nån läsa Jorden runt på 80 dagar.

Jag kommer att vara gräsänkling i morgon men skall inte hitta på något speciellt. Tänkte bara ta det lugnt och vara lite för mig själv.  

Inga kommentarer: