lördag 3 oktober 2009

Dip

Uppe med tuppen i dag. Busväder ute, det blir inte kul att sitta i en bil i flera timmar. Fick mms från min dotter. Dom hade varit på första ultraljudet i går och hon skickade en bild från detta. En liten knort var det på bilden, och vet ni.Hon/han har morfars näsa. Ha ha, nja gulligt var det i alla fall. 

Har funderat på hur jag har mått den sista tiden och läst i mina gamla dagböcker. Jo, jag har såna och nyttjar dom fortfarande. Det är ett bra sätt att få undan lite tankar och kul att kunna gå tillbaka och läsa. Oftast i alla fall.


Det finns ett mönster, på höstarna har jag en liten dip, blir lite nere och börjar fundera. Det ligger väl i min natur att vara, så det är väl bara att acceptera. N




Nä nu blir det lite kaffe och sen bär det av.

Inga kommentarer: